Kezdőlap HR HR és Munkajog képzések További képzések HR-eseknek HR folyamatok, kommunikáció és változáskezelés
HR folyamatok, kommunikáció és változáskezelés
ISMERTETŐ
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
 
 
 
A workshopon összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment.

Kiknek ajánljuk?
Ezt a napot azoknak ajánljuk, akik szeretnének fejleszteni a belső kommunikáción, illetve a változások menedzselését hatékonyabbá szeretnék tenni.
 

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni workshopunkról, kattintson az alábbi gombra!
 

Amiről szó lesz:
I. HR folyamatok
II. HR kommunikáció
III. Változásmenedzsment
 
Részletesebben:
 
I. HR folyamatok
 
Összegezzük a legfontosabb HR folyamatokat és azok kapcsolódásait. Megnézzük, milyen sablon munkafolyamatokat érdemes létrehozni a HR folyamatok támogatására.
 
Témakörök:
A HR specifikus munkafolyamatok
HR irányelvek, szabályzatok
Egyéni vagy csoport feladat: HR munkafolyamat tervezése
(pl. szabadságkérelmezési folyamat tervezése az igényléstől a jóváhagyásig)
 
II. HR kommunikáció
 
Miért van szükség belső kommunikációra? Mindannyian tudjuk, hogy szoros összefüggés van a jól informáltság és a munkahelyi elégedettség között.
Kommunikáció - a HR minden szintjén.
Hogyan kommunikáljunk kifelé? Milyen a jó vállalati kommunikáció (corporate communication)?
 
Témakörök:
Belső kommunikáció
Külső kommunikáció
Kommunikáció - a HR minden szintjén (HR kommunikáció az egyes HR folyamatokban)
Kommunikációs technikák
 
III. Változásmenedzsment
 
Mivel a gazdasági környezet folyamatosan változik, a szervezeteknek alkalmazkodniuk kell ehhez a helyzethez: a vállalatok igyekeznek megtalálni azt a hatékonyan működő szervezeti formát, amelyik a megváltozott környezetben is sikeresen működhet, továbbra is profitot termel. Viszont kevés olyan vállalat van, aki profi módon kezeli és kommunikálja a változások okát és következményét a munkavállalók felé.
 
Témakörök:
Miért változnak a szervezetek?
Jack Welch hat szabálya
Változásmenedzsment modellek
MIÉRT? MIT? HOGYAN?
Helyzetfelmérési módszerek (7S, SWOT, PEST, BBS, Benchmarking, best practice stb.)
A kommunikációs terv
   
A workshop a 11 napos HR Basic program keretében valósul meg. 
 

 
+ 1 Plusz(érv) mellettünk
 
Partnerünk, a HVG HR Centernek köszönhetően a jelentkezők számára a mindig naprakész tananyagunkat a HR Plusz kiadvánnyal színesítjük.
 
Időbeosztás:
csütörtök, 9:30-16:30

Részvételi díj:
1 59400 Ft
(+27% ÁFA)
75438 Ft
A képzési díj tartalmazza az 1 oktatási napot, a segédanyagot és a tanúsítványt.(Tantermi képzés esetén: kínálunk kávét, teát, üdítőt, pogácsát, süteményt. A reggeli étel-ital fogyasztás mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cég fizeti meg.)
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
  Speciális kedvezmény Profession.hu Prémium előfizetőinek (Fizetett partneri együttműködés alapján)
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
Oktatók
Kardosné Réti Judit
HR business partner, oktató, tréner, coach, mediátor
Képek


Kihelyezett vállalati képzés
A HR folyamatok, HR kommunikáció, Változásmenedzsment képzést kihelyezett vállalati formában is megszervezzük az Ön cége igényei szerint! Kérjük írja meg igényét oktatásszervezőnknek!