
Kezdőlap
Controlling
Controlling képzések (1 nap)
ÚJ! - Logisztikai controlling
Logisztikai controlling




Logisztikai controlling
ISMERTETŐ
Logisztikai controlling 2 napban - avagy kihívások a logisztika és supply chain controllingban
Számunkra fontos résztvevőink és oktatóink biztonsága, ezért ezt a workshopot ÉLŐ, ONLINE formában tartjuk meg.
Miért ajánljuk workshopunkat?
Workshopunkon megmutatjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern logisztikai kontrolling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére. Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is.
Workshopunk a 9 napos Controlling mesterfokon képzés része, mely önállóan is elvégezhető.
Garantált maximális résztvevői létszám: 10 fő.

A workshop hasznosságáról oktatónkat idézzük:
"A vállalati teljesítményindikátorok ismerete, az egyes részterületek teljesítményének hatása a kitűzött célok elérésére alapvető követelmény a mai jövőorientált vállalatirányítási rendszerekben.
A logisztika egy összetett terület, amely magába foglalja a beszerzést, a termelési logisztikát, az értékesítési logisztikát, azon belül is a raktározást a késztermék kiszállítást és persze a selejt kezelést is.
A logisztika hatása az eredményre, kapcsolata a vállalat folyamataival, a kihatása a vevői elégedettségre és a vállalatról kialakítható megbízhatóságra elvitathatatlan.
A jól meghatározott célorientált logisztikai kontrolling jelentős támogatást tud nyújtani a döntéshozóknak. Ehhez viszont az általános, néhány ismert mutatóra épülő beszámoló nem elég, szükséges az új irányelvekre épülő, a pénzügyi kihatásokat is figyelembe vevő információs rendszer bevezetése és alkalmazása.
Ehhez fog iránymutatást és támogatást nyújtani a megtartásra kerülő új szemléletű logisztikai controlling workshop."
Témakörök, amelyekkel foglalkozunk:
- Fő összefüggések, részterületek kapcsolatai, folyamatház egy vállalkozáson belül.
- Beszerzés, gyártás, belső anyagmozgatás, értékesítés kapcsolatrendszere, szervezeti háttér
- Vevő és szállító management (Customer Service Management, Supplier Service Management)
- Beszállító kiválasztás, beszerzési, - és beszállítói minőségköltségek controllingja
- A raktár szerepe a supply chain folyamatban, raktári kulcsmutatók (szállítói pontosság, raktári költségek, készletek forgási sebessége), pénzügyi szempontú rizikó faktorok
- Vevő,- és termékszerkezet kontrollingja
- Vevői megrendelések controllingja
- Logsiztikai költségek controllingja
- Logisztikai kontrolling eszközháttér, felelősségi körök megosztása a szervezeten belül
- Beszédes riport rendszer kialakítása és döntéselőkészítő elemzések készítése hozzájárulva a vállalati célkitűzések eléréséhez
A részvételről Sämling által kiállított tanúsítványt adunk.
Módszertan
A módszereket ppt prezentáción, számítási és esetpéldákon keresztül mutatjuk be, és elemezzük a résztvevők aktív közreműködésével, akik így képesek lesznek ezek alkalmazására saját vállalatuknál is.
A részvételi díj minden résztvevő számára tartalmazza:
- a 2 oktatási nap díját (6*90 perc)
- a segédanyagot (pdf)
- a Sämling által kiállított tanúsítványt


Kinek ajánljuk
Logisztikai és pénzügyi kontrollerek, készletfelelősök, beszerzők, termelés tervezők, beszállítói minőségügyi mérnökök, customer service munkatársak, vállalkozók számára.


CÉL, KOMPETENCIA, EREDMÉNY
A workshopon szerzett ismeretek segítségével elérhető:
- A vevői elégedettség növelése,
- Költségek csökkentése és a hatékonyság növelése


Képzési napok:
Időbeosztás:
Időbeosztás: 9:00 - 16:00 óra között
Részvételi díj:
Kedvezmények:
INFORMÁCIÓ:
2025.05.22-23. 2025. 05. 22. |
Live, Online ![]() |
Időbeosztás:
Időbeosztás: 9:00 - 16:00 óra között

1 | 155000 Ft (+27% ÁFA) 196850 Ft |
(A részvételi díj tartalmazza a 2 oktatási napot (12 tanóra), a segédanyagot (pdf) és igény esetén a tanúsítványt) |
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az
Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
Speciális kedvezmény volt REFA Controller résztvevőknek | |
8% | Hírlevélre történő feliratkozás esetén |
12% | 2 fő együttes jelentkezése, vagy 2 képzésre történő jelentkezés |
15% | 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén |
15% | Magánszemély jelentkezése esetén, kamatmentes részletfizetési lehetőséget is biztosítunk |

Képzés FELELŐS | ||
Porubszky-Tóth Katalin |
||
Telefon: |
+36 20 410 2805
|
|
Email: |



