
ÚJ! - Sales controlling
Miért ajánljuk workshopunkat?
Megalapozott döntéseket hozni, a versenytársak előtt járni, a változásokra gyorsan reagálni- alapvető cél egy vállalkozás életében. Ehhez ad stabil hátteret egy modern vállalati controlling rendszeren belül az értékesítési és marketing controlling részrendszer.
2 napos workshopunkon megtanítjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern értékesítési és marketing controlling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére. Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is.
Workshopunk a 9 napos Controlling mesterfokon képzés része, mely önállóan is elvégezhető.
Garantált maximális résztvevői létszám: 10 fő.

Témakörök, amelyekkel foglalkozunk:
- Az értékesítési és marketing kontrolling alapjai, szerepe, jelentősége a vállalati kontrolling rendszeren belül.
- Stratégiai és az operatív kontrolling kapcsolata az értékesítés és a marketing szemszögéből
- Vállalati célok és azok megvalósításának folyamata, tervezés az értékesítés és marketing területén
- A veveői elégedettség növelését jelző kulcsmutatók rendszere, alkalmazása és értékelése, eltérés elemzés az értékesítés és marketing területén,
- Balanced Scorecard
- Termékcsoport, termék optimalizálás, fedezeti pont, vevői elemzések
- Beszédes riport rendszer kialakítása és döntéselőkészítő elemzések készítése hozzájárulva a vállalati célkitűzések eléréséhez




Sales controlling avagy kihívások a sales és a marketing kontrollingban 2 napban
