Kezdőlap Excel és MS Office MS Office MS Office képzési csomag
MS Office képzési csomag
ISMERTETŐ
 
Háromnapos Microsoft Office alapok képzésünk átfogó ismereteket ad az Excel, Word, Outlook és Power Point programok alapfunkcióiról. 
 
Soron következő képzésünk időpontja budapesti oktatótermünkben:
2020. április 2-3-4. (csütörtök-péntek-szombat)
 
Oktatóinkkal azt a célt tűztük ki, hogy egy jól felépített és szépen lekerekített képzést állítsunk össze a fenti témakörökből. A résztvevők használható tudást kapjanak és magabiztosan használják az itt megszerzett ismereteket.
 
Laptophasználat: Az MS Office háromnapos képzésen a résztvevők a Sämling által biztosított laptopokat használják. Saját laptop használata csak a letölthető Office 365 előfizetéssel rendelkező résztvevőknek engedélyezett.
 
 
Hozzon magával még egy főt az új MS Office képzésünkre, és a 12%-os kedvezmény mellett mindketten fél áron vehetnek részt egy 1 napos Excel képzésünkön. A további időmegtakarítás értéke pedig felbecsülhetetlen, amelyet az új MS Office funkciók elsajátításával érhet el!
 
A kedvezmény idei képzéseinkre vonatkozik és más kedvezményekkel nem vonható össze.
 
A képzés az alábbiak szerint épül fel:
1. Excel - 1 nap
2. Word - fél nap
3. Outlook - fél nap
4. Power Point - fél nap
5. Záró feladatok, egyéni- és közös feladatok - fél nap*
Az egyéni feladatok elvégzéséhez kötött a Tanúsítvány kiállítása
  
 
A feladatok alapját egy PÉKSÉG és annak mindennapi teendői adják. Éppen ezért bátran ajánljuk kis-, közép- és mikró vállalkozásokban dolgozóknak vagy projektvezetőknek, vezetői asszisztenseknek. 
 
A képzés végere a résztvevők képesek lesznek:
 
Excelben:
- hatékonyan vezetni a beszerzéseket, raktárkészletet, jelenléti ívet és a szabadságokat
- a beérkező árajánlatokat összehasonlítani
- saját árakat a kívánt módon meghatározni
- vevőnyilvántartásokat vezetni és elemezni
- kampány vagy egy adott időszak eredményességét kiértékelni
- árajánlatkérő sablont létrehozni Typeformban és feldolgozni Excelben
 
Wordben:
- szép, áttekinthető ajánlattételi dokumentumot készíteni képekkel, hivatkozásokkal, a cég brand-jének megfelelően
- szerződéssablonokat készíteni
- visszaigazoló leveleket vagy Karácsonyi üdvözlőket küldeni adatbázisból
 
Outlookban:
- rendszerezni a beérkező leveleket
- emlékeztetőket, fontossági sorrendeket beállítani
- aláírást beállítani
- naptárat kezelni
- új mappákat létrehozni átirányítási szabályokkal
 
Power Pointban:
- élvezhető és átlátható bemutatókat készíteni
- látványelemeket beállítani
- beépíteni az Excel táblázatokat, kimutatásokat
- videót, zenét beilleszteni
- automatikus videóelindítást
 
És még sok más munkafolyamat optimalizálást, ellátását mutatjuk be a képzés során. Számos tippel és trükkel, gyorsító és egyszerű megoldással készülünk.

Az első képzés novemberben lesz Budapesten. Ha más időpontban szeretné elvégezni, esetleg kérdése adódott, kérjen emlékeztető e-mailt és értesítjük a soron következő időpontokról és a részletekről. Kattintson az alábbi gombra!
 

A résztvevőknek különösen tetszett például:
 
„Saját munkahelyi problémák megbeszélésének a lehetősége.”
„A logikus felépítés és tudás profi átadása. Remek az oktató!”
"Érthetően az alapoktól indul, így nem maradtam le." "Minden kérdésemet meg tudták válaszolni és szívesen segítettek."
 
 

Aktuális Excel tippünket a képre kattintva olvashatja.
 

VÁLLALATI KIHELYEZETT KÉPZÉSEK ÉS TANÁCSADÁS
 
Egyedi igényekhez alakított workshopok és tanácsadás az ország egész területén, vállalati kihelyezett formában is. Töltse ki ajánlatkérőnket, hogy a legmegfelelőbb képzéskonstrukciót állíthassuk össze cége számára.  
 
 
Kinek ajánljuk
Mindazoknak, akik szeretnék tudásukat rendszerezni, magabiztosan használni a 4 alapprogramot és megtanulni ezeket összekapcsolva, eredményesen dolgozni velük.
Tematika
 1.       Excel (1 nap)

1.1.     Bevezetés az Excelbe

1.2.     Alapbeállítások (nyomtatás, automatikus mentés stb.)

1.3.     Cellák és munkalapok kezelése

1.4.     Formázás és feltételes formázás

1.5.     Számítások és függvények

1.6.     Sorba rendezés és szűrés

1.7.     Diagramok készítése

1.8.     Műveletek munkalapokkal

1.9.     Adatlisták előkészítése

1.10. Formázás táblázatként funkció

1.11. Pivot tábla készítés alapjai

2.       Word (fél nap)

2.1.     Kezelői felület bemutatása, nézetek

2.2.     Oldalbeállítás, margók, behúzások

2.3.     Szövegformázás, bekezdés, betűtípus

2.4.     Felsorolások és számozott listák

2.5.     Fejléc és lábléc, oldalszám, tartalomjegyzék beszúrása

2.6.     Képek, szövegdobozok és táblázatok beszúrása és kezelése

2.7.     Oldalak beszúrása (Fedőlap, üres oldal, oldaltörés)

2.8.     Szöveg körbefuttatása

2.9.     Link beszúrása

2.10. Keresés és csere

2.11. Nyelvi ellenőrzés beállítása

2.12. Konvertálás pdf formátumra

2.13. Körlevélkészítés

3.       Outlook (fél nap)

3.1.     Kezelői felület

3.2.     A mappák rendszere

3.3.     Levelezési etikett

3.4.     Egyszerű levél küldése és fogadása

3.5.     Küldés/fogadás beállításai

3.6.     Küldés több címzettnek, titkos másolat

3.7.     Aláírás beállítása

3.8.     Névjegyek kezelése

3.9.     Naptár kezelése

3.10. Meghívó küldése és elfogadása

3.11. Feladatok és emlékeztetők

4.       Power Point (fél nap)

4.1.     Hogyan és miért prezentálunk

4.2.     Kezelői felület

4.3.     Diaformátumok, dia másolása

4.4.     Háttérválasztás, sablonválasztás

4.5.     Szövegbevitel

4.6.     Képek, alakzatok és ábrák beszúrása

4.7.     Diák rendezése, átmenetek beállítása

4.8.     Animációk beállítása

4.9.     Vetítés beállításai

5.       Záró feladat (fél nap)

A két és fél nap tananyagából egy zárófeladatot fognak végigoldani a résztvevők.

Az egyéni feladatok elvégzése és teljesítése feltétel a tanúsítvány kiállításának!

Itt lesz leginkább lehetőség az egyéni kérdések megválaszolására is.

Részvételi díj:
1 89500 Ft
(+27% ÁFA)
113665 Ft
A képzés díja tartalmazza igény szerint a tanúsítványt, az oktatási segédleteket, valamint tantermi képzés esetén a reggeli bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény). A reggeli étel-ital fogyasztás, mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cég fizeti meg.
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
Képek


Kihelyezett vállalati képzés
Amennyiben cégük munkatársai részére Excel vagy MS Office továbbképzés válik szükségessé, kérje kihelyezett workshopjainkra vonatkozó árajánlatunkat képzés felelősünktől!
Referenciák
 Eddig több mint 100 cég munkatársai, illetve magánszemélyek vettek részt Excel workshopjainkon.