
Social Media a toborzásban
ISMERTETŐ
Szeretne részt venni egy olyan átfogó workshopon, ahol a LinkedIn-re és Facebook-ra való hirdetés íráson túl megismerkedhet a kampányok kivitelezésével, beállításaival és menedzselésével?
Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon,
1 napos workshop.
1 napos workshop.
Délelőtt a LinkedIn-ről lesz szó, délután pedig a Facebookról.
LINKEDIN
- Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Hogyan készülnek ezek?
- A LinkedIn karrier-oldal – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
- Mi van, ha nincs Recruiter hozzáférésünk? Akkor hogyan használhatjuk a LinkedIn-t?
Világszerte 400 millió felhasználó, ebből Magyarországon kb. 713.000 fő használja a legnagyobb üzleti közösségi felületet, a LinkedIn-t. A LinkedIn azt mondja: a top vezetők 90%-át ma már nem lehet elérni telefonon, hideghívással, de egy inMail*-lel igen.
(*inMail: a LinkedIn felületen belül küldött elektronikus üzenet)
Mára a fejvadászok talán első számú jelöltforrásává lépett elő, nemzetközileg biztosan, de mára itthon is egyre nagyobb arányban keresnek a közvetítő irodák a LinkedIn-en jelölteket a nehezebb pozíciókra.
A LinkedIn-en való megjelenés szinte kötelező, csaknem olyan fontos, mint egy vállalati weboldal, viszont annál sokkal rugalmasabb kommunikációs felületet biztosít. Ezen keresztül találhatnak meg bennünket lehetséges üzleti partnerek, de potenciális munkavállalók is. A vállalati oldal tehát a professzionális megjelenés eszközévé vált.
Ha tudja, hozza magával laptopját, mert a LinkedIn blokkban Péter segítségével konkrét lépéseket tudnak majd megcsinálni a helyszínen a résztvevők. Így a hallottakat azonnal hasznosíthatják a gyakorlatban.
FACEBOOK
Nem csak a vicces képeknek van helye a Facebook-on!
Avagy alternatív jelöltforrások: a közösségi médiában rejlő lehetőségek. Milyen média felületek vannak, amelyek toborzásra használhatók, és melyik hogyan? Melyikkel milyen célcsoport érhető el?
- A munkáltatói arculat bemutatásához szükséges legfontosabb eszközök és kommunikációs felületek áttekintése.
- Céges Facebook oldal létrehozása. Napi posztolások. Témák és tartalmak összeállításának szempontjai. Példák, minták.
- Facebook kampányok készítése, lépésről-lépésre. Hogyan készíthetünk érkező oldalt? Milyen címet adjunk a kampányunknak? Hogyan állítható be a célcsoport? Hogyan kezeljük a jelentkezőket, kommenteket? Gyakorlati tanácsok és útmutató.
Gyakorlat: az Ön vállalatának toborzásaihoz használatos közösségi média-megjelenések kialakítása.
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni workshopunkról, kattintson az alábbi gombra!
A részvételi díj minden résztvevő számára tartalmazza:
- 1 oktatási napot
- a kávészünetek alatt a fogyasztást (kávé, tea, üdítő, sütemény)
- a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában
- a tollat és a jegyzetfüzetet
- a tanúsítványt
+ 1 Plusz(érv) mellettünk
Partnerünk, a HVG HR Centernek köszönhetően a jelentkezők számára a mindig naprakész tananyagunkat a HR Plusz kiadvánnyal színesítjük.




Képek



Képzési napok:
Időbeosztás:
1 nap, 9:30-16:00
Részvételi díj:
Kedvezmények:
INFORMÁCIÓ:
2025. június 6. 2025. 06. 06. |
ONLINE vagy TANTERMI formában ![]() |
Időbeosztás:
1 nap, 9:30-16:00

1 | 65350 Ft (+27% ÁFA) 82995 Ft |
ONLINE képzés: A képzési díj tartalmazza a 1 oktatási napot, a segédanyagot és a tanúsítványt. |
2 | 76300 Ft (+27% ÁFA) 96901 Ft |
TANTERMI képzés: A képzési díj tartalmazza a 1 oktatási napot, a segédanyagot és a tanúsítványt.(Tantermi képzés esetén: kínálunk kávét, teát, üdítőt, pogácsát, süteményt. A reggeli étel-ital fogyasztás mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cég fizeti meg.) |
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az
Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
8% | Hírlevélre történő feliratkozás esetén |
12% | 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén |
15% | 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén |

KÉPZÉS FELELŐS | |
|
Ecsédi-Dandóci Edit | ||
Telefon: |
+36 70 337 1301
|
|
Email: |
edit.dandoci@samling.hu
|


Tematika
Délelőtt: Hogyan használható a LinkedIn toborzásra?
1. rész:
Fontos tények a LinkedIn-ről
A személyes profil szerepe
A vállalati oldal fontos elemei, példák
A vállalati karrieroldalról
Oldal-analitikák
2. rész:
Hogyan építs fel kapcsolati hálót?
Tartalmak előállítása - mit és hogyan? Tartalom fajták, rengeteg példával
Álláshirdetések a linkedIn-en
Toborzás hagyományos úton és Recruiter Lite előfizetéssel
Jelöltek felkeresésének technikái, a jelölt-kommunikációk szerepe
Délután: Toborzás a Facebook-on
1. rész:
A FB számokban, miért jelentős toborzási csatorna ez?
Céges FB oldal - mindennek az alapja - példák
Kampánykészítés előtti lépések:
mi a célunk?
ki a célcsoportunk?
mennyit költsünk?
mennyi ideig fusson?
Példák kampányokra, eredményeikre.
2. rész:
Kampánykészítés lépésről lépésre - közös ötletelés és folyamat bemutatás konkrét pozíció kapcsán


Kihelyezett vállalati képzés
A Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on képzést kihelyezett formában is megszervezzük az Ön cége igényei szerint! Kérjük írja meg igényét oktatásszervezőnknek!


